lisaboonstra.reismee.nl

Eindelijk is het zover!

Spannend!!! Vandaag vertrek ik samen met Claudia naar Ghana. Om 5 uur was ik alweerklaar wakker door alle spanningen. Mijn moeder moest om half 7 naar haar werk dus ik hadalle tijd om nog evenafscheid van haar en mijn kleine broertje tenemen. Ik gamaar een maandje weg maar ik zalze wel missen hoor! Mijn moeder kwam gistermiddag nog thuis met een zak vol super leuke kinderkleren die ze nog even snel gekocht had. Daar ga ik de kinderen in Mums care wel blij mee maken denk ik!

Gisteren heb ik alles ingepakt en dat was een heel karwei kan ik je wel vertellen. Ik wou eerst een backpack en een koffer meenemen, maar 23 kilo kon ik echt niet op mijn rug houden. Daarom heb ik nu 2 koffers met 23 kilo erin + 12 kilo handbagage. 1 koffer voor mijzelf en 1 koffer met kleertjes en speelgoed voor de kinderen daar. Ik heb nog nooit eerder een vacuümzak gebruikt, maar wat zijn die dingen handig. (Niet zo handig dat ik er een gaatje in had geknipt per ongeluk)Een hele bult kleren, handdoeken, laken etc. werd ineens een heel klein pakketje. gelukkig maar want anders had ik al deze spullen echt niet mee kunnen nemen. Nu maar hopen dat ik niet bij hoef te betalen, want de weegschaal gaf steeds wel ietsje meer aan dan 23 kilo

Undecided

Over een paar uurtjes wordt ik opgehaald door Claudia en haar ouders. En dan vliegen we om 15.15 naar Ghana. Voor het eerst vlieg ik in een groot KLM vliegtuig. Lijkt me helemaal geweldig

Laughing

De eerste 2 dagen gaan wij een introductie cursus volgen in Accra. we verblijven daar dan in een hostel.Hier gaan ze ook samen met ons geld wisselen en een sim card kopen, dus dat is wel fijn!

Nou ik weet niet of ze een internetcafé in Senya Bereku hebben, maar ik ga proberen om over een aantal dagen weer een blog te schrijven.

Tot snel!!!

Groetjes Lisa

Reacties

Reacties

yvonne matthezing

Hé Lisa,

Super stoer!!
Zet m op en héél veel plezier. Ghana zal wel ff n omschakeling zijn, trust me ;-)
Geniet ervan en ik ga je zeker volgen!!

Keep up the good work!

Grtz

Marije

Geniet ervan schat! Word vast een onvergetelijke ervaring!
Geniet ervan en doe voorzichtig!!
Have fun!
Dikke kussen

Willemieke

Ik ga het volgen dit mooie Afrikaanse avontuur...
Veel plezier en tot over een maand....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active