lisaboonstra.reismee.nl

Eerste dagen in Ghana.

Voor de derde keer typ ik nu mijn verhaal in een internet cafe vlak bij onze hostel:S Ik leer hier heel geduldig en relaxt te blijven!

Met KLM vliegen vond ik helemaal geweldig. Binnen 6 uur waren wij in Accra, de hoofdstad van Ghana. Nu kons ons Ghaneese avontuur echt beginnen. We werden opgehaald door mensen van expierence it. Zij brachten ons naar onze hostel. Hier aangekomen hadden zij slecht nieuws zeiden ze. 'Geen electriciteit' Ach nou ja, dat vond niemand eigenlijk echt erg. En toen we uit de auto stapten bleek de electriciteit het ineens toch te doen.

Het voelt een beetje alsof ik op schoolkamp ben met groep 8. Ik slaap op een kamer met claudia en nog 3 andere Nederlandse meiden. Echt heel gezellig! op onze kamer staan 4 stapelbedden en we hebben een badkamer met een wc en een douche. we hebben alleen bijna nooit stromend water. Ik heb mezelf dus ook al met een emmer gedouched en dat ging eigenlijk best wel goed.

Vandaag zijn we naar Accra geweest. Hier hebben we de markt bezocht en hebben we geleerd om te onderhandelen. Gisteren hebben we een leuke drum en danscurcus gehad. Vanavond krijgen we hiervan ook een optreden te zien en hebben we een klein afscheidsfeestje.

En dan gaan we morgen naar het weeshuis. Hier heb ik echt heel veel zin in. Er zijn 3 nieuwe kinderen bij gekomen dus er zijn nu 29 kinderen waarvoor wij de komende 4 weken voor mogen zorgen:)

Ik had trouwens alles heel mooi vaccum verpakt. Ik had er alleen niet aangedacht dat de eerste nachten in de hostel ook een pyama, lakenzak en handoeken nodig heb. Op advies van mama had ik er nog wel wat schoon ondergoed en kleren uit gehaald, maar voor de rest is het nog een beetje behelpen. Gelukkig kan ik het meeste van Claudia lenen!!

Nou tot snel allemaal!!

Liefs Lisa

Reacties

Reacties

Patricia

Heel veel suc6 morgen. Klinkt als een super avontuur. Leuk om te lezen!!!

Gina

Spannend....heel veel succes morgen met de lieve kindjes. Gezellig voor het thuisfront om mee te lezen.

Ina

Morgen is het dan zo ver,dan ga je naar dat waar je voor komt.
Veel succes.
Dag lievert

Marc

Leuk verhaaltje! Veel plezier.

Groetjes Marc

joke boonstra

Klinkt allemaal spannend ! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Lieve Lisa heel veel fun met je 29 kindjes.
Liefs van Rene en Joke

Willemiek

Dat klinkt allemaal goed. Ik blijf je volgen

judith dijkema

Hoi Lisa!
Leuk om je verhaal te lezen:) hoe is het bij de kinderen? Ik blijf je volgen hoor!
Groetjes!

Josje

Hoi Lisa,
Vandaag was ik met de planning bezig op het KC en stuurde ik je een mailtje in verband daarmee. Ik dacht: Hé hoe zou het nu toch met haar zijn? Toen ik thuis kwam snel naar je reislog gegaan en wat is dat leuk om je belevenissen in Ghana te kunnen volgen op deze manier! Ik hoop dat je nog een hele fijne tijd tegemoet gaat, samen met je vriendin en vooral ook met de kinderen natuurlijk! Een hartelijke groet uit Westerbroek.

Corine Hidding

Hey, fijn dat je een goeie reis hebt gehad.
Leuk verhaal! Enne....geduldig en relaxt, ga zo door, heb je vast nodig daar!
Veel plezier met de kinderen, ben benieuwd wat je er van vindt maar dat lezen we wel weer in je volgende verhaal.
veel plezier!
Groetjes.

nadine

Zoals beloofd even een berichtje van mij. Wat leuk om zo wat van je te lezen. Je bent nu inmiddels al in het weeshuis geweest en ik ben erg benieuwd wat je daar van vind. Ik hoop dat je het enorm naar je zin hebt, en dat je bovenal geniet van dit enorme avontuur. Hoop snel weer wat van je belevenissen te lezen. Dikke kus van Dennis en Nadine

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active