lisaboonstra.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo Allemaal, Op 2 september is het zover.... dan vertrek ik naar Ghana! 4 weken lang ga ik hier werken in het mums care childrens home. Hier wonen 26 kinderen tussen de 1 en de 12 jaar oud. Dit weeshuis ligt in het kustplaatsje Senya Bereku. Op 5 minuten lopen van het weeshuis ligt mijn gastgezin waar ik deze weken ga verblijven. Omdat ik hier geen douche heb en ik mezelf met een emmertje water moet douchen heb ik mijn haar alvast kort geknipt! Ook heb ik vorige week donderdag samen met mijn moeder en mijn reismaatje Claudia mijn visum aangevraagd en opgehaald in Den Haag. Hier maakten we gelijk al even kennis met de Ghanese cultuur;) Via mijn reislog wil ik jullie op de hoogte houden van mijn al mijn avonturen en belevingen in Ghana. Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter! Leuk dat je met me mee reist! Groetjes, Lisa